torsdag den 8. september 2016

Pia På Banen med Fif Fusion #5

Vi kan ikke undgå det, for sådan er det bare hvert år! Efteråret er på vej selvom sommeren nogen steder i landet holder godt fast. Dette er nogle især glade for, mens andre længes efter efteråret. Som sagt - sådan er det bare hvert år :)

Som en ægte dansker går jeg meget op i vejret. Er det tørvejr, så der kan slås græs? Blæser vinden for meget til at man kan nyde dagens sidste solstråler? Har solen strålet fra en skyfri himmel, så man skal huske at vande alle blomsterkrukkerne? Men lige nu - ja lige nu - skal vi glemme alt om vejret, om havesysler og andet man burde gøre. For det er atter tid til Fif Fusion! Lav en god kop kaffe (eller te) klar og gør dig det mageligt.



"FIF FUSION"
"Fif Fusion" går ud på at kombinere / fusionere to af Cecilie's "14 Dages Fif" med hinanden. Gennem tiden har Cecilie virkelig forkælet os med mange lækre & kreative kort-fif, så det er lidt af en opgave at udvælge 2 stykker til en fusion. Jeg har surfet igennem tidens 14 Dages Fif og udvalgt nogle stykker. Disse har jeg efterfølgende matchet 2 og 2 og hermed er flere fusions-grundlag blevet skabt. På baggrund af hvert fusionsgrundlag laver jeg min egen fortolkning og præsenterer mit kort for Jer. Herefter er der lagt op til, at alle kan være med til at lave deres egen fortolkning af fusionsgrundlaget, kaldet "Fif Fusion".




Til vores "Fif Fusion #5" har jeg udvalgt Cecilie's Fif #40 og Fif #55.

Jeg har ved #40 hæftet mig ved detaljerne:

  • Masser af stickers.
  • Kraft karton basen.
Jeg har ved #55 hæftet mig ved detaljerne:
  • De lodrette stykker designpapir.
  • Det firkantede stykke med teksten.
  • Det lille hjerte.
  • Kraft karton basen.
I videoen viser jeg, hvorledes mit Fif Fusion kort kommer til verden med udgangspunkt i ovennævnte detaljer. Da dette handler om "Fusion" er der fuldstændigt åbne muligheder for fortolkning. Og her viser jeg Jer min fortolkning :)

***
***


Det var så dejligt, at få brugt nogle af alle de stickers! Jeg har alt, alt for mange liggende fra tiden med LO's. Og de trænger bare til at blive brugt. Og det kan sandelig blive til mange kort :)


Teksten er fra Gitte's Eget Design (Hobbyboden). Denne er fra et af hendes sprit nye tekststempelsæt med brush script tekst. Der er ingen tvivl om, at brush script stadig er mega IN for tiden. Og når de er produceret i USA, så er kvaliteten helt i top.

Den søde die-cut tag er fra Clearly Besotted Stamps i England, mens det lille stitched hjerte er fra et die-sæt fra My Favorite Things/Die-namics.



Nu har jeg vist min version af dette Fif Fusion. Nu håber jeg, at du har fået lyst til at lege med. Der er ingen begrænsninger, kun masser af kreativt fri-rum. Hvordan ser din Fif Fusion #5 fortolkning ud?

Det vil glæde Charlie, Fifty og jeg rigtig meget, hvis du uploader dit kort hos Mr. Linky.

Ps. Bare fordi man leger med her og deler sit kort med os, så betyder det ikke, at det skal sendes ind til Operation Skriv Hjem. Der er ingen forpligtelser eller krav af sådan art. Det er bare super dejligt, når der deles inspiration og hygges med kreativitet. 

Pia :)
Pia's Creative World



 

2 kommentarer:

Lisbet M sagde ...

Der er mange, der kan fortjene en hilsen 'Bare fordi ...'

Anonym sagde ...

Wow, det er bare så lækkre, pink, sort og hvidt sammen er et stor favorit hos mig, tak for inspiration, mvh Vikki